dimanche 16 juin 2013

شادی مردم در قم و اصفهان: این تازه تیم امیدمان بود، نه تیم ملی/کهگیلویه و بویراحمد غرق در شادی شد

شادی مردم در قم و اصفهان: این تازه تیم امیدمان بود، نه تیم ملی/کهگیلویه و بویراحمد غرق در شادی شد

چکیده : افراد پیاده، دست‌های خود را به نشانه پیروزی بالا برده و به هم شادباش می‌گفتند و مردمی هم که سوار ماشین بودند، به دلیل شلوغی خیابان‌ها و گیر کردن در ترافیک، به ماشین‌های کناری خود این پیروزی بزرگ را تبریک می‌گفتند؛ مردم قم با اشاره به پیروزی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت ایران که با شعار دولت تدبیر و امید پا به رقابت‌های انتخاباتی گذاشته بود، می‌گفتند: "این تازه تیم امیدمان بود، نه تیم ملی". ...


پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری مردم اصفهان به خیابان‌ها آمدند و تا پاسی از شب پیروزی دکتر روحانی در انتخابات را جشن گرفتند.
به گزارش ایلنا، در این جشن و پایکوبی که تا پاسی از شب ادامه داشت، خیابان‌های مرکز و جنوب شهر محل تجمع و پیاده روی جوانان و طرفداران دکتر روحانی بود که با حمل پلاکاردها و تصاویر وی شادمانی خود را از انتخاب وی به عنوان یازدهمین رییس جمهوری اسلامی ایران نشان می دادند.
بسیاری از خانواده‌ها نیز سوار بر خودروهای شخصی و گردش در خیابان‌های سطح شهر در این جشن و شادمانی شرکت کردند.
نیروهای انتظامی نیز مردم اصفهان را در این تجمع همراهی و تا پاسی از شب که این شور و نشاط ادامه یافت، امنیت مردم حاضر در خیابان‌ها را تامین کردند.
این درحالی است که براساس آمارهای رسمی ۷۵ درصد مردم اصفهان، یعنی نزدیک به ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر دریازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

شادی قمی ها: این تازه تیم امیدمان بود، نه تیم ملی

مردم قم روبان بنفش و عکس‌هایی از حسن روحانی، رهبر انقلاب، آیت الله هاشمی و… به دست داشتند/مردم ضمن تبریک به یکدیگر به دلیل پیروزی دولت تدبیر و امید در انتخابات، می‌گفتند، “این تازه تیم امیدمان بود، نه تیم ملی”.
مردم قم شب گذشته(۲۵ خرداد) و در پی اعلام نتایج انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و اعلام پیروزی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور، تا نیمه‌های شب در خیابان‌ها به شادی و خوشحالی پرداختند.
به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، شب گذشته شور و حالی عجیب شهر قم و مردم این شهر را فرا گرفته بود به گونه‌ای که در اکثر قریب به اتفاق خیابان‌های مرکز شهر و برخی از میادین مهم، اقشار مختلف مردمی دیده می‌شدند. آنها ضمن ابراز خوشحالی وصف ناپذیر، شعارهایی در حمایت از رئیس جمهور منتخب ملت ایرات حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی سر می‌دادند.
خیابان‌های بلوار محمد امین(ص)، خیابان ساحلی، خیابان صفائیه، خیابان صفاشهر، بلوار شهید صدوقی(زنبیل آباد)، بلوار شهید محمد منتظری(ره)، خیابان توحید(نیروگاه) و خیابان امام خمینی(ره)، ازجمله خیابان‌هایی بود که شب گذشته شاهد حضور پرشور مردمی بود که با بوق‌های ممتد ماشین‌ها و بلند کردن روبان‌های بنفش رنگ و عکس هایی از حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی(رئیس جمهور منتخب ملت ایران)، رهبری، آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی و… به ابراز خوشحالی می‌پرداختند.
در برخی از نقاط شهر نیز شاهد تجمع پراکنده مردمی بودیم که ضمن در دست داشتن روبان‌های بنفش رنگ، عکس‌هایی از حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت ایران، رهبری، آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی، با هم سرودهای “ای ایران، ای مرز پر گهر…”، “یار دبستانی من…”، “سلام بر روحانی، درود بر هاشمی”، “سلام بر روحانی، درود بر خاتمی” و… را می‌خواندند.
بسیاری از مردم قم شب گذشته به هم تبریک می‌گفتند؛ افراد پیاده، دست‌های خود را به نشانه پیروزی بالا برده و به هم شادباش می‌گفتند و مردمی هم که سوار ماشین بودند، به دلیل شلوغی خیابان‌ها و گیر کردن در ترافیک، به ماشین‌های کناری خود این پیروزی بزرگ را تبریک می‌گفتند؛ مردم قم با اشاره به پیروزی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت ایران که با شعار دولت تدبیر و امید پا به رقابت‌های انتخاباتی گذاشته بود، می‌گفتند: “این تازه تیم امیدمان بود، نه تیم ملی”.

کهگیلویه و بویراحمد غرق در شادی شد

بعداز اعلام رسمی نتیجه یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری از سوی وزیر کشور و پیروزی قاطع حسن روحانی در این انتخابات سراسر شهرها و بخشهای استان کهگیلویه و بویراحمد غرق در شادی و سرور شد.
به گزارش ایلنا از یاسوج، گزارش‌های دریافتی ایلنا از مناطق مختلف استان حکایت از جشن هواداران حسن روحانی رئیس جمهور یازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد هواداران رئیس جمهور جدید ایران اسلامی در میدان امام حسین(ع) اقدام به شادی و پایکوبی با ساز و دهل محلی نمودند.
محورهای درون شهری یاسوج مملو از هواداران دکتر حسن روحانی بوده که روی وسایط نقلیه خود پوسترهای آیت الله هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی را نصب کرده بودند.
برخی از این هواداران را زنان و دختران تشکیل می‌دادند که با سرودن اشعار محلی خوشحالی خود را از پیروزی حسن روحانی اعلام می‌کردند.
بار ترافیکی در شهر یاسوج از میدان جهاد تا ترمینال سابق شهر ادامه داشت به گونه‌ای که در برخی از مناطق شهری برای سهولت در امر تردد نیروهای انتظامی در محل مستقر شده بودند.
شعار زنده باد هاشمی شعار اغلب هواداران روحانی در جشن و سرور مردم یاسوج بوده است.
گزارش‌های دریافتی از دیگر شهرهای استان حکایت از شادی چشمگیر مردم این شهرها در حمایت از حسن روحانی دارد.
در گچساران هزاران تن از هواداران رئیس جمهور منتخب با حضور در محل ستاد انتخاباتی روحانی به شادی و سرور پرداختند.
نکته قابل توجه حضور غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در بین مردم بوده که خوشحالی خود را در جمع هواداران دکتر روحانی ابراز کرده بود.
در شهر چرام مرکز شهرستان چرام نیز تا نیمه‌های شب هواداران رئیس جمهور جدید ایران اسلامی نیز به شادی تا ساعاتی از بامداد پرداختند.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire