dimanche 16 juin 2013

یدالله اسلامی: ایران هم موسوی را فریاد کرد، گویا روز پیروزی میرحسین است

یکشنبه, ۲۶ خرداد, ۱۳۹۲
چکیده :هنگامی که مردم فریاد می زدند" برادرم شهیدم رایت را پس گرفتم" و من پرتاب شدم به 25 خرداد 88به شکوه آرامش مردم درراهپیمایی سکوت که با غریو گلوله ای در خون نشست مردم فریاد می زدند " موسوی موسوی رایت را پس گرفتم " ومن خودرا در زندان اختر می یافتم در نزد پیر نقاش که برذهن مردم نقش پایداری زد واز جوانه های امید پاسداری کرد. دیشب تهران یک نام را بیش ازهر نام دیگری فریاد کشید " موسوی " این مردم در این چهارسال چه کشیده اند ونشکسته اند گویا دیروز روز پیروزی موسوی بود....


یدالله اسلامی از نمایندگان پیشین مجلس شورای اسلامی در وصف شب گذشته جشن شادی مردم بعد از اعلام ریاست جمهوری حسن روحانی نوشته است: تهران یک پارچه شد موسوی و ایران هم موسوی را فریاد کرد. تنهاترین سردار ، امشب بیش از هر زمان دیگر دلمان برایت تنگ است.
او هم که مثل خیلی های دیگر شب گذشته برای سهیم شدن در شادی مردم به خیابان های رفته بوددر توصیف مشاهدات خود نوشته است: نیمه شب میدان تجریش خاموش بغض شکسته شهررامی دیدم وازشماچه پنهان تنها می کوشیدم اشک روان دیده ام را پنهان کنم هنگامی که مردم فریاد می زدند” برادرم شهیدم رایت را پس گرفتم” و من پرتاب شدم به ۲۵ خرداد ۸۸به شکوه آرامش مردم درراهپیمایی سکوت که با غریو گلوله ای در خون نشست مردم فریاد می زدند ” موسوی موسوی رایت را پس گرفتم ” ومن خودرا در زندان اختر می یافتم در نزد پیر نقاش که برذهن مردم نقش پایداری زد واز جوانه های امید پاسداری کرد. دیشب تهران یک نام را بیش ازهر نام دیگری فریاد کشید ” موسوی ” این مردم در این چهارسال چه کشیده اند ونشکسته اند گویا دیروز روز پیروزی موسوی بود.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire