vendredi 27 juillet 2012

اطلاعیه مهم وزارت اطلاعات در مورد تخریب رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای! ف. م. سخن

توسط
اندازه حروف Decrease font Enlarge font
اطلاعیه مهم وزارت اطلاعات در مورد تخریب رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای! ف. م. سخن
بار دیگر دست امریکای جنایت‌کار و صهیونیسم بین‌الملل از آستین عوامل وابسته و خودفروخته بیرون آمد و در تشبثی بی حاصل تلاش شد تا چهره ی ملکوتی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای ملکوک گردد که به یاری حضرت امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف این توطئه کثیف نیز به مانند سایر توطئه ها بی نتیجه ماند و اثرات آن به توطئه کنندگان باز گشت. و مُرِغو و مرغ الله و الله خیر المارغین (و آنان دست به مرغ زدند و خدا هم مرغ آورد و خداوند بهترین مرغ‌ آورندگان است).
سایت های وابسته به سیا و موساد و اینتلیجنس سرویس، با انتشار عکس رهبر معظم انقلاب بر سر سفره افطار، تلاش کردند ایشان را فردی خورنده ی پلو مرغ به جهانیان معرفی کنند و در جایی که دست مردم شهیدپرور ایران به خاطر پافشاری بر حق داشتن انرژی هسته ای و کمک تکنولوژیک و بیولوژیک به کشور دوست و برادر سوریه مدتی است به مرغ نمی رسد، ایشان را علاقمند به زرشک پلو با مرغ نشان دهند. دشمنان اسلام غافل اند از این که در آن تصویر کذایی که عکاس آن به حول و قوه ی الهی به زودی توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر خواهد شد و به وابستگی خود به سازمان های سیا و موساد و اینتلیجنس سرویس اعتراف خواهد نمود جز ظرفی زرشک پلو که از اندرونی رهبر معظم برای ایشان بسته بندی و ارسال شده چیز دیگری نیست و لای این پلو، مطلقا مرغی وجود ندارد که عوامل وابسته به صهیونیسم این گونه هلهله کنان آن را به صدر اخبار مهم خود کشیده اند. رهبر معظم انقلاب خوردن مرغ و گوشت را از نظر طبی مضر می دانند و ترجیحاً زرشک پلوی خالی میل می فرمایند. البته ایشان در شرایط بحرانی نان خالی میل می کنند و اگر هم قیمت نان، تحت مدیریت جهانی آقای رئیس جمهور به گونه ای بالا برود که آن هم برای مردم ایران قابل تهیه نباشد، قطعا از خوردن آن هم سر باز خواهند زد تا ان شاءالله تعالی با شکستن کمر استکبار جهانی که به زودی صدای آن را خواهیم شنید و مدیریت رئیس جمهور محبوب ایران بر سراسر جهان، تمام ملت ایران بهترین چلوکباب ها و پلومرغ ها را نوش جان کنند و رهبر معظم نیز در آن صورت همپای ملت اقدام به تناول مرغ و گوشت خواهند نمود.
وزارت اطلاعات، به یاری حضرت امام زمان (عج)، به زودی مدارک مستندی در مورد توطئه ی اسرائیل غاصب برای برداشتن تصاویر زشت و زننده ی پلو مرغ خوری که در راستا و ادامه ی پخش سریال های حاوی مرغ در سیمای جمهوری اسلامی و تظاهرات عوامل دشمن در نیشابور می باشد به مردم شهیدپرور ایران ارائه خواهد داد و عوامل استکبار را به سزای اعمال جنایت‌کارانه ی خود خواهد رساند.
ارسال بهPost on FacebookTwitterBalatarin

Subscribe to comments feed نظرات (17 نوشته شد)

avatar
کافر خلار 24/07/2012 21:01:05
خوب نگاه کن یه مشت گشنه و لات که هنوز مثل اجدادشان با دست غذا کوفت می کنند.
avatar
Joojeh 24/07/2012 23:19:30
ای کاش این مثلا روشنفکران ما به جای دعوا‌های مسخره و تو سر و کله هم زدن پنج دقیقه فکر‌های منور‌شان رو هم میگذاشتند که چگونه می‌‌توان از همین حضور مردم در صف مرغ و نارضایی آنها استفاده کرد. البته حضرات در حال مبارزه با سرمایه داری جهان خوار و اثبات بد بودن ساواک و اسرائیل و گوانتانمو و نجات اسلام رحمانی هستند و وقت این قرتی بازی‌ها را ندارند.
avatar
sasan 25/07/2012 00:18:31
جالب بود. من که عاشق شیوه ی نگارشتان هستم .ف .م .سخن
avatar
علیرضا25/07/2012 00:24:57
قبل از افطار اقا حسابی از خجالت اصلاح طلبان در امد وبا زبانی گویا برای چندمین بار بهشان گفت شما حالم را بهم میزنید هر چقدر هم از مواضعتان عقب نشینی کنید و عذربخواهید دلم با شما صاف نمیشود .اقایان اصلاح طلب هرچه میگویند که برانداز نیستند و میخواهند این حکومت را بهر قیمت که شده سرپا نگهدارند اقا باور نمیکنند .از قدیم بما یاد دادند اشک کباب باعث طغیان اتش است.اقای خاتمی باید بداند ما نیاز به قانون اساسی جدید داریم که در ان از ولایت مطلقه فقیه خبری نباشد و در ان تمام افراد شهروند با حقوق مساوی باشند. اجرای بی تنازل قانون اساسی که قیم دارد کش دادن حکومت غیر پاسخگو است.
avatar
ali 25/07/2012 05:17:02
آره دیگه قرآنم که مسخره میکنید زمان حضرت علی هم میگفتن که چرا علی باید حاکم باشه مگه این آزادیه شما هم دقیقا همونایید فقط فرقتون اینه که ادعای شیعه بودن میکنید و میگید ما مسلمونیم و دیگران نیستن در حالی که اصلا بویی از مسلمونی نبردید
خدا انشاالله یه روز چهره عوامل منافق بالاترین ها را رو میکند
avatar
Razmjoo-e-Kafar 3 hours 25 minutes ago
حاج علی اقا!!!
اگر تمام بدبختی ما از اسلام نیست، پس! ازچیست؟؟؟
رزمجو
avatar
زیبا25/07/2012 11:06:44
کسی اینجا ادعای مسلمانی و شیعه گری نکرده , به کمک ولی فقیه شما خوشبختانه همه ما از دین , و مسلمانی و شیعه گری آزاد شده ایم البته یک تشکر هم بدهکاریم به شما عقب افتاده ها و رهبرتان که اسلام را درست و حسابی به ما نشون دادید.
avatar
مانی ۱۳25/07/2012 02:21:12
ً وزارت اطلاعات، به یاری حضرت امام زمان (عج)،................................. ً

باحتمال خیلی زیاد منظور جناب نویسنده در جمله بالا به یاری " سربازان بدنام " حضرت امام زمان (عجیب) میباشد.
avatar
12341 25/07/2012 05:13:33
در راستای اظاله حثیت ازمقعد مقام معظم رهبر روزی را جهت راهپیمایی مشخص نمایید تا مردم بتوان از شغالهای اطراف بیت رهبری انتقام سختی بگیرند وبرای آن مقام شامخ برائت حاصل تا ایادی استکبار جهانی تصور نکنند که ایشان نعوذبالله شغال قهاری هستند !
avatar
حضرت سهراب25/07/2012 06:28:37
قبل از انقلاب را یادتون هست که مردم مرغ یخ زده نمیخوردند و میگفتند این مرغهای یخ زده را برای کود استفاده میکنند
چند روز پیش هم نماینده خامنه ای میگفت انقلاب برای مرغ و نون نکردیم
راست میگه انقلاب کردیم که دکترها و مهندسها برند بشن راننده تاکسی و لاتهای چاله میدون سردار و وزیر و رئیس جمهور
آه شاه خفت مردم نادان را گرفت تازه اولش است روزی را میبینم که مثل کره شمالی زندگی کنید
و همانا زرتتون غم سوز خواهد بود این وعده ما بر شماست
avatar
بی نام از ترس جان25/07/2012 06:57:44
در جواب علی :

کدوم سند تاریخی هست که نشون میده خوارج به جز یه مشت دگر اندیش بی نوا بودن ...؟ اصلاً این ها همون صحابه وحشی رسولتون بودن که تا وقتی در جهت قتل و غارت اسلامی بودن آدمهای خوب و بهشتی بودن اما به محضی که کمی مخالفت کردن شدن جهنمی و سران فتنه ! اصلاً اون قاتل روانی چه جوری به خودش اجازه داد توی یک روز 3000 نفر رو گردن بزنه و عذاب وجدان نگرفت ؟ هیچ حیوونی تو طبیعت پیدا نمی کنی که بتونه 3 تا همنوعشو بکشه ... چه برسه به ...
avatar
25/07/2012 14:45:38
هر چیزی را که امام خامنه ای میخورند قبلا کسی آنرا خورده است. مبادا که آقا را همچون امام حسن مسموم کنند. چون آن موقع هم مثل امروز صهیونیسم جهانی تا زیر لحاف امام حسن و تا تو خشتک زنش سوده هم رفته بود. سوده اسم زن آقا امام حسن بود که تو آب آشامیدن آقا امام حسن تو کوزه سم ریخت. مرگ آمپرایالیسمصهیونیسمکمونیسملیبرالیسماومانیسمپوزیتیویسمهمچیییسم. زنده باد رزمندگان اسلام. مرگ بر ولایت فقیه و امام و الله و هر چی. اصلا مرگ برزندگی. زنده باد مرگ
avatar
سید علی خامنه ای یابن الخدا25/07/2012 15:27:42
از قرنها پیش رابطه ی مرغ و آخوند را کتابهای تاریخ و جغرافیا و اتل و متل و قصه و...دیده و شنیده بودیم اما نمی دانستیم که مرغ بتواند ریشه ی آقایان را بکند. زنده باد جنبش مرغ در ایران!
من مرغ خورم و هر که چون اهل بود
پول دارد٬ و دزد است هم عمامه بسر
دزدی من و عمامه تسبیح و ردا
گرد و دوران است چو نام الله
دزدیدن مرغ را خدا می دانست٬
بی پایه بود هر چه که گفته الله!
من گرگم و مرغ را بدزدم از خلق٬
این خلق چو گوسند چرخد به چرا٬
او می چرد و سرش بسی گرم چرا است٬
من می دزدم محض رضایات خدا
الله خودش شاهد و هم دمب من است
زیرا که منم زاصل همچون روباه
من زاده ی روباهم و گرگم هر دو
من از پدرم گرگم و مادر روباه
زینرو گاهی من اینم و گاهی آنم
گاهی بفریبم و گهنگاه بریا
گاهی بدرم زپوست خلقان خدا
من نوکر خونخواری اهل «علمم»
هم نشئه ی آن دمی که ساغی گوید
یک کوزه زخون بنوش و من بتوانم
خونخواری من ز اله الله من است
گر خون نخورم خمار و لاکردارم
بنزین من است خون خلقان خدا
هم خون خدا هست در این پیمانه
هم مرغ خلائق است در آن پستو
هم چراغ مردم است در آن مسجد
نان مردم است در آخور من
هم طویله گرم است ز آن آتش من
خونخواری من حق ز ازل می دانست
گر خونخورم پیمبرم نیست رسول
گر نریزمش امام من نیست علی
پنهان نکنم فجایعم را چو ولی
هستم من فرزند امام عسکری
من یابن الخدایم٬ علی خامنه ای.
avatar
شریف آقا از رشت21 hours 51 minutes ago
رهبرا در بیت داری مرغ مفت
می توانی پر خوری با لیس و لفت
گر بیای در صف دوساعت واسه مرغ
زیر اوضایت گریزد زرته از تو جفت جفت
avatar
14 hours 26 minutes ago
هفت مرغ چاق را ملا بخورد٬
هشت مرغ چاق را آخوند برد٬
نفت ما را هم بیغما می برد
ما هنوز اندر خم یک لقمه نان
avatar
امير13 hours 44 minutes ago
اينها سوار كول جبها ، جبهه مليها ، نهضت ازادى ، ملى مذهبها و اصلاح طلبها كه مادر و زاينده اين كروه هستند مردم جرا مملكت را دست عده اى اوباش داديد كه حالا ميخواهند اصلاح بشوند اين كروه كه كولى ميدهد مولد قدرت و جلوكيرده حركت ازادى خواهى ايرانيان هستند ملتى درامد نفتش در سى وسه سال بالاى هزار و دويست مليارد دلار باشد و مرغ معضل جامعه حتما نذر امامان بخوصوص على و حسن وحسين ابوالفضل بكنيد مرغ و كوشت و كوله و دار زدن با جرثقل و شلاق و زندان براى بقيه عمر خودتان و بجه و نوه تان تظمين ميشه خدا خر را بيامرزه
avatar
مهرداد المان11 hours 9 minutes ago
با درود
خوب بود سخن چرانى ايشان بعد از خوردن زرشك پلو با - و يا بدون ان موجود مشكل ساز را هم پخش ميكرديد . ايشان سرِ كيف فرمودند " روزگار امروز مان صد برابر بهتر است نسبت به سى سال پيش " !
ايشان مثل هميشه ، حّق تفهيم و تزريق ميكنند . تازه شكسته نفسى هم كردند كه بهترى اوضاع كنونى نسبت به سى سال پيش ( و ، نه سى و پنج سال پيش ! ) را فقط صد برابر دانستند . در مورد خودشان كه شديداً شكسته نفسى كردند .
چون در خصوص خودشان با اون ثروت هفتاد ، هشتاد و خورده اى ميليارد دلارى الانشان ، به قولىِ زنده ياد اقاى شانه چى نازنين ، ايشانى كه در مشهد پيشتر از سى سال پيش ماشينِ Volkswagen قراضه اى داشتند و همين دوست ياد شده يعنى اقاى شانه چى ِ عزيز( كه ضمناً سه فرزندش نيز به دست همين ديو صفتان اعدام شده اند ) و نيز دوستان فرارى ديگرشان بايد صبح هاى زمستانى هُلش ميدادند تا اقا را حمل كند ، الانه به بركت بى خيالى ملت انقدر از اين اسكناسهاى خارجگه و طلا ملا زياد دارند كه ميتوانند براى اثبات وضعيت بهتر ، فقط يك فقره بيست و دو ميليارد دلاريش را با كاميون راهى نا كجا اباد كنند ، و تازه اگر در تركيه گير افتاد ، خم به اِبروى( اِبرو نه ااابروى نابوده ) اقا هم نميايد .
ضمناً در ادامه اين مجموعه عكسهايى كه شما زرشك بى مرغش را در اورديد و پخش ميكنيد عكس بانوى سالخرده اى هم هست كه داره تو سطل اشغال دنبال مانده غذا ميگردد . چگونه ميتوان به عنوان رهبر ؟! با ديدن عكس اين مادر نازنينِ محتاج باز هم با چنين سخنان بى پايه و اساسى از واقعيات حاكم بر جامعه بخت برگشتهٌ ما اينجنين وقيحهانه به دور بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با احترام مهرداد

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire