mardi 9 février 2010

نامه ای به حسن خمینی :آقای خمینی ! شما حق ایراد ندارید



نامه ای به حسن خمینی :آقای خمینی ! شما حق ایراد ندارید
یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۷ فوریه ۲۰۱۰ - تارنمای خواندنیها -

- Khandaniha.euمنوچهر هنرمند

آقای سید حسن خمینی سایت کلمه متعلق به آقای میر حسین موسوی نامه ای را منتشر کرده که شما خطاب به مسئول تلویزیون جمهوری اسلامی نوشته اید . در این نامه شما از صدا و سیما گله کرده اید که چرا «هزاران هزار جلوه رحمت و محبت " پدر بزرگ شمارا نادیده گرفته اند و " بدون اشاره به شرایط زمانی خاص به بزرگ نمایی غلط و تحریف گونه قضایای گذشته همت گماشته اند و به غلط درصدد مشابه‌سازی تاریخی هستند.".شما توصیه کرده اید که "معتقدم اگر حقیقتا به دنبال شناخت واقعی امام هستید، باید از یاران نزدیک امام دعوت نمایید تا هم شأن نزول سخنان پخش شده را بیان نمایند و هم ناگفته‌های زندگی امام را بیان کنند"[اینجا] .البته معلوم نیست نیت شما از «نزدیکان» جد بزرگوارتان چه کسانی هستند ؟ تا آنجا که ما می دانیم آقای صادق قطب زاده که در صندلی هواپیما بغل دست او نشست و به تهران آمد و بعد هم تلویزیون و و وزارت امور خارجه اسلامی را به او سپردند ،بوسیله جد مهربانتان تیرباران شد و زیر خروارها خاک خوابیده است .فرد دیگری که به پدر بزرگ شما نزدیک بود و به علت "عزیزدردانگی" به ریاست جمهوری هم رسید در پاریس پناهنده است و تلاش می کند این حکومت الهی را سرنگون کند . ابراهیم یزدی هم که به عنوان دیلماج و مترجم همه جا بغل دست آقا حضور داشت در گوشه محبس دارد آب خنک می خورد..... .از این نزدیکان گذشته ، از چه کسی می توان به عنوان "نزدیک" به پدر بزرگ شما نام برد ؟ آیا می توان آیت الله منتظری را از نزدیکان جدتان به حساب آورد ؟ حتما خیر ! زیرا مردم ایران همه می دانند که این « شیره جان » نیز مانند نزدیکان دیگری که دستشان به دهانشان می رسید و خوب و بد را از هم تشخیص می دادند از « هزاران هزار جلوه رحمت و محبت » جدتان بی بهره نماند و نیای مهربان شما با فرمان تیر باران داماد و حبس کردن او در خانه اش ، گوشه ای از" جلوه مهر" خود را به نمایش گذاشت .البته ذکر همه جلوه های رحمت جد شما در این مختصر نمی گنجد ولی نمی توانم از سرنوشت غمبار آیت الله شریعتمداری که به دستور پدر بزرگ شما ناچار شد پس از یک عمر مرجعیت در تلویزیون توبه کند و خاندانش بی سرپناه و آواره شوند نام نبرم .
آیت الله شریعتمداری هم شامل عطوفت امام شد آقای حسن خمینی ! اصلا چرا راه دور برویم ؟ مگر پدر "یادگاری" سرکار نبود که از آن «جلوه مهر » حکم اعدام چند هزار جوان بیگناه را را گرفت . مگر پدر بزرگ شما نبود که در ذیل نامه او نوشت « سريعا دشمنان اسلام را نابود كنيد » ؟ آیا می توانید منکر شوید که شیوه پرسشهای این نامه گواه هدف نویسنده برای اخذ حکم اعدام نبوده است ؟آقای خمینی ! اگر قرار باشد به برنامه های "کج نما " در سیمای جمهوری اسلامی ایراد گرفته شود ، این حق پیش از شما به آن ایرانیانی می رسد که از ستم خاندان شما ترک یار و دیار کرده و هر یک در گوشه ای از دنیا غم دیار از دست رفته را می خورند . این حق به آنهائی می رسد که به علت مخالفت با دستگاهی که خاندان شما در کشور علم کرد ،بوسیله رسانه های تبلیغاتی شما دزد و عامل صهیونیسم نام گرفته و خائن به کشور قلمداد می شوند . آقای خمینی ! نگاهی به دستحط پدر و پدر بزرگنتان بکنید تا متوجه شوید شما حقی به ایراد ندارید که هیچ ، بلکه باید از اعمال زشت نیای خود دوری کرده و در این روزهای حساس به جای فرمانبری از ولی فقیه به ملت بپیوندید . همین !
هزاران اعدام با یک دستخط . متن دستخط و پاسخ : پدر بزرگوار حضرت امام مدظله‏العالى‏پس از عرض سلام، آيت ‏الله موسوى‏اردبيلى در مورد حكم اخير حضرتعالى درباره منافقين ابهاماتى داشته‏اند كه تلفنى در سه سوال مطرح كردند:۱- آيا اين حكم مربوط به آنهاست كه در زندانها بوده‏ اند و محاكمه شده ‏اند و محكوم به اعدام گشته ‏اند ولى تغيير موضع نداده‏اند و هنوز هم حكم در مورد آنها اجرا نشده است، يا آنهايى كه حتى محاكمه هم نشده‏اند محكوم به اعدامند؟۲- آيا منافقين كه محكوم به زندان محدود شده‏ اند و مقدارى از زندانشان را هم كشيده ‏اند ولى بر سرموضع نفاق مى‏باشند محكوم به اعدام مى‏باشند؟۳- در مورد رسيدگى به وضع منافقين آيا پرونده‏هاى منافقينى كه در شهرستانهائى كه خود استقلال قضائى دارند و تابع مركز استان نيستند بايد به مركز استان ارسال گردد يا خود مى‏توانند مستقلا عمل كنند؟فرزند شما، احمد “” بسمه ‏تعالى‏در تمام موارد فوق هر كس در هر مرحله اگر بر سر نفاق باشد حكمش اعدام است، سريعا دشمنان اسلام را نابود كنيد، در مورد رسيدگى به وضع پرونده‏ها در هر صورت كه حكم سريعتر انجام گردد همان مورد نظر است

.روح‏الله الموسوى الخمینی”
© 2008-2009 Khandaniha.eu

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire