mercredi 20 juin 2012

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۱, ساعت ۲۳:۱۸
افشاگری سایت بازتاب از روابط نزدیک قاضی بازداشتی کهریزک با دولتی ها+تصاویر
جـــرس: با گذشت بیش از چهل روز از دستگیری علی اکبر حیدری فر، قاضی کهریزک به اتهام استفاده غیرقانونی از اسلحه، حمل مواد مخدر، قاچاق عتیقه، اعمال نفوذ و موارد متعدد دیگر، یکی از رسانه های خبری گوشه هایی از روابط گسترده وی با حلقه های مدیریتی قدرتمند در بخشهای مختلف کشور را افشا کرد.

به گزارش «بازتاب»، حیدری فر به عنوان بازپرس شعبه امنیت، بازپرس پرونده کهریزک بود و بدین خاطر تعلیق گردید، اما پس از دستگیری وی به اتهام استفاده غیرقانونی از اسلحه، با توجه به کشفیات از منزل وخودروی وی اتهامات بسیار سنگینی به او وارد شده است که باعث شده فعلا برای چهل روز در بازداشت موقت به سر می برد و ظاهرا این بازداشت ادامه دار خواهد بود.

این گزارش می افزاید: پدیده جدیدی که در این پرونده رخ داده، تلاش صاحبان قدرت از یک سو برای بی ارتباط نشان دادن خود با حیدری فر و از سویی دیگر پیگیری آنان برای حل این پرونده می باشد.

سایت بازتاب در ادامه سه تن از احکامی که برای حیدری فر صادر شده است را منتشر کرده و نوشت: این امر نشان می دهد که جوانی 33 ساله که اکنون این مجموعه اتهام را بر گردن دارد، چه روابط گسترده ای با مسوولان بخشهای مختلف نظام، از معاونت امنیتی استانداری تهران گرفته تا مدیر عامل یک بانک مهم و شریف ملک زاده، مهره برجسته جریان مشایی که به تازگی پرونده اش فیصله یافته، داشته و این حلقه های تو در تو چگونه به هم می رسند؛ امری که پاسخ برخی پرسشها در زمینه مشکل بودن برخورد با مفاسد را ساده تر می کند.

این گزارش خاطرنشان می کند که "جالب است حکم مشاوره معاون استانداری تهران برای حیدری فر، پیش از این به شدت تکذیب شده بود."

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire