dimanche 3 janvier 2010

تصاویر و مشخصات زره پوشهای ضد شورش چینی در بندرعباس





تصاویر و مشخصات زره پوشهای ضد شورش چینی در بندرعباس
sohrabestann.blogspot : سرانجام با رسیدن اولین کشتی حامل زره پوشهای ضد شورش چینی به بندرعباس مشخص گردید که چین تصمیم گرفته تا بطور علنی در سرکوب مردم ایران مداخله نموده و از سقوط حکومت ولایت فقیه و تهدید منافع نامشروعش در منطقه جلوگیری نماید.زره پوشهای وارداتی مدل DES-516B و ساخت صنایع نظامی استان دالیان چین می باشد. مشخصات دقیق شرکت سازنده بشرح زیر است:
Dalian Eagle-Sky Co.Tel: +86-411-8681-3362Fax: +86-411-8681-3763Email: eagle@eagle-sky.nethttp://www.eagle-sky.net/
این زره پوش ضد شورش دارای مخزنی 10 هزار لیتری برای شلیک آب سرد و آبجوش و 3 مخزن 100 لیتری جداگانه برای شلیک مایعات شیمیائی سوزاننده، آب مخلوط به رنگ پاک نشدنی و یا آب مخلوط به گاز اشک آور است. هر زره پوش دارای دو تفنگ پرتاب مایعات با بُرد 70 متر است که از داخل کابین کنترل می شوند. قیمت خرید هر دستگاه 650 هزار دلار می باشد که بهمراه آن مقادیر زیادی مایعات مختلف سوزاننده و اشک آور و رنگی نیز خریداری شده است.مدت زمان لازم برای تحویل این زره پوشها 4 ماه بوده که بنا به عجله حکومت ایران و موافقت دولت چین، زره پوشها مستقیماً از زره پوشهای سازمانی ارتش چین بطور فوری تحویل شده که در نوع خود بی سابقه است. دولت چین هم باندازه حکومت جمهوری اسلامی تعجیل بخرج داده تا این زره پوشها هر چه سریعتر برای سرکوب مردم ایران به مقصد برسد.دعای همه مردم مظلوم ایران این است که حکومت هرگز عمرش به استفاده از این تجهیزات خشونت بار نرسد، اما چنانچه روزی هم این زره پوشها را به خیابانها بیاورد، جای نگرانی نخواهد بود، ایرانیان آنقدر با استعدادند که ارزانترین راه برای نابودی آنها را پیدا کنند.دولت مستبد و خونریز چین باید بداند که با این رفتار ضد انسانی خود بر علیه مردم ایران، در فردای پیروزی این مردم، گوشمالی سختی خواهد شد و نه تنها دستانش از بازار ایران قطع خواهد شد بلکه ملت ایران همه تلاش خود را خواهد نمود تا سرنوشت مشابهی برای محصولات چینی در بین کشورهای منطقه هم اتفاق بیفتد. همچنین چین منتظر باشد تا مردم آزاد ایران با همه امکانات خود از آزادیخواهان چینی پشتیبانی و حمایت نموده و بویژه در برابر جنایات وحشیانه دولت چین بر علیه مردم تبت و همچنین مسلمانان استان سین کیانگ با تمام قوا بایستد و پوزه کثیفشان را بخاک بمالد.این دخالت آشکار چین در امور داخلی ایران و مشارکت در سرکوب مردم ایران باید توسط همه ملتهای دنیا محکوم گردیده و از مظلومیت مردم ایران حمایت نمایند. برای ولایت فقیه نیز هزاران تأسف، که حاضر است برای سرکوب مردم ایران حتی برای چینی های کمونیست بی خدا هم دستمال بدست شود ولی گوش به حرف حق ملت ایران ننماید.
[تاريخ مطلب: سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰]
[کد مطلب: 11652]
[تعداد نظرات: 12]

نام شما:
الزاميست!
ای-ميل شما:
الزاميست!
ای ميل گيرنده:
الزاميست!
پيام شما به گيرنده در صورت تمايل:



اظهار نظر و بحث در مورد اين خبر. [نظرات شما در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر خوانندگان سايت می رسد.] اگر فونت فارسی در کامپيوتر خود نصب نکرده ايد، اينجا را کليک کنيد و به فارسی بنويسيد.مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين به ديگران باشد درج نميشوند. نام: (الزاميست) نظرات شما (حداکثر تعداد حروف با احتساب فاصله بين حروف 1000 حرف ميباشد): تعداد حروف باقيمانده:

در حال انجام است. لطفا صبر كنيد

نظرات خوانندگان

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:44:47 توسط شورا
مبارزات مردم ایران فقط لرزه بر اندام ارتجاع اسلامی نیانداخته، بلکه تمام ارتجاع طبقاتی را به وحشت انداخته است. همه آن‌ها با دیدن نبرد قهرمانانه مردم فریاد برآورده‌اند که دیگر اوضاع قابل تحمل نیست. این مبارزات بیش از آن رادیکال شده است که بتوان تحمل‌اش کرد. باید به هر طریق جلوی آن را سد کرد. حتا بخش فارسی فرستنده‌های رادیو – تلویزیونی قدرت‌های بزرگ جهان، آمریکا، انگلیس، آلمان، به تکاپو افتاده‌اند. پی در پی مفسران سیاسی خود را فرا می‌خواندند که اوضاع را تحلیل کنند و ببینند چرا جنبش توده‌های مردم ایران، چنان رادیکال شده که خواهان برافتادن جمهوری اسلامی هستند؟ چرا در مقابل وحشی‌گری قهرآمیز دستگاه سرکوب رژیم، به قهر انقلابی متوسل می‌شوند؟ و بالاخره رهنمودهایی بدهند که دیگر این جنبش رادیکال نشود. اما تمام این تلاش‌ها عبث است. این قانون انقلاب است که جنبش روز به روز رادیکال‌تر شود. مردم آگاه‌تر شوند.و اشکال مبارزاتی خود را ارتقا دهند.

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:36:44 توسط فريد
قابل توجه آقايون كمونيست و مائويست كه صبح تا شب در مدح ماركس و انگلس اينجا رو سياه ميكنن لطفا قدم رنجه كنن در اين رابطه هم نظر دهند حالا فردا برو تو ايران بگو من ميخوام حكومت كمونيستي بپا كنم

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:33:07 توسط علي
تصاویر و مشخصات زره پوشهای ضد شورش چینی در بندرعباس..............اين ماشين آلان ضد مردمي هر چقدر سنگين و داراي تمام تجهيزات ممكن باشند در مقابل نيم ليتر بنزين ۵٠ گرم پودر صابون يا گريس به اضافه يك بط شيشه اي و تكه اي پارچه بعنوان فتيله و يك مرد يا زن جسور( كه خوشبختانه تعداد زيادي با خود داريم) و يك كبريت يا شعله فندك هيچ استقامتي ندارند.... كوكتل مولوتف بهترين ويرانگر اين ماشينهاست ...ضمنا نظر بچه ها:: ايراندوست .جهانگير و ندا بسيار اصولي و امكان پذير است...سفارتخانه هاي چين و روسيه همرا با حمله به اين ماشينها خيلي مشكل تر از حمله به يك پاسگاه پليس نيست...

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:31:25 توسط علي
بگو مرگ بر چين ؛ بگو...

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:31:01 توسط یک ایرانی
بقول احمودی نژاد دولت ایران محبوبترین حکومت ها را درجهان دارد. برای همین هم با پول ملت ایران، نظام اسلامی حوایزی زا از حکومتهای لائیک تهیه کرده برای علاقمندانش خریداری کرده. غافل از اینکه تنها حکومت با این کارها گور خودشان را گودتر میکند.

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:14:48 توسط somebody
دیگه باید رفت سراغ وسایل جدیتر برای مقابله. اینطوری نمیشه ادامه داد

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:03:43 توسط اميد
قبلا ملت گفته (توپ تانك بسيجي ديگر اثر ندارد)اا اگر ناپرهيزي كردند ٠آنوقت چشمه هاي ديگري از مقاومت خواهند ديد٠

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:01:30 توسط امیر
هموطنان گرامی جمهوری اسلاهی به دنبال به راه انداختن یک قتل عام دیگر در زندانها می باشد. امروز به بهانه حتک حرمت عاشوری عده ای از مبارزین را می خواهند به اعدام محکوم کنند. با تمام توان باد در برابر این جنایت ایستاد قبل از آنکه خیلی دیر شود. لطفاً به هر طریق ممکن دنیا را از این جنایت در حال انجام آگاه کنید. ننشینید تا رژیم گرد مرگ بر وطن بپاشد.

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 03:52:23 توسط گلادياتور
بقول ايران دوست همه را بايد قبل از رسيدن به تهران و يا ديگر شهرها همان جا آتش زد.به هر حال هيچ ماشين سرکوبی در مقابل جنبش مردمی نخواهد ايستاد. شوروی با آن سيسيتم به هم ريخت. اروپای شرقي همانطور. زمان ديکتاتوري ديگر آن هم در اين قرن با افکار ارتجاعی محمدی جائی مخصوصأ در ميان جوانان انقلابی ندارد. پيروزی از آن ملت شريف ايران است.بهار آزادی در راه است و کشور ايران بزودی شاهد بهم ريختن اين مرتجعين سياه خواهد بود.

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 03:49:18 توسط ندا
مردم دلير ايران نه از تانگ ونه از زره مى ترسن اين حكومت جانيست كه از ترس لوازم سر كوب از كشورهاى سركوبگرمثل چين وروسيه مى خرد ٠مردم بايستى تمام اين زرة ها را ةمزمان با سفارت چين به آتش بكشند تا درسي باشدبراى دول ديگر٠

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 03:20:38 توسط جهانگبر
کارکنان یخش صادرات شرکت نفت . دوائر ارزی بانک مرکزی و سایر بانکها اگر با اعتصاب و کارشکنی جلو واردات این ابزار سرکوب و کشتار مردم را نگیرید شما هم در جنایات رژیم سهیم هستید به مردم بپیوندید و با شروع اعتصاب کمر رژیم زا خم کنید پیش از انکه رژیم مزدوران بسیجی را جایگزین شما کند و شما را کنار گذارد .

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 03:14:45 توسط ايراندوست
دنبال چه ميگرديم؟ چرا اين ابزار ويرانگر را در بندر بار انداز ويران نميكنيم؟ ديگر هيچ درنگ روانيست٠ بپا خيزيم و زجا جنبيم٠ پيش از اينكه جاي كوبش اين اهريمنان را روي پيكر خود بيابيم

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire