lundi 9 avril 2012

افشاگری تکان دهنده سردار سپاه در مورد مجید علوی قائم مقام سابق وزیر اطلاعات
خبرگزاری آذربایجان : سردار تنها ،
موضوع ویژه : این افشاگری
مربوط به مجید علوی قائم مقام سابق وزیر اطلاعات است که چندی است به سپاه قدس سپاه پاسداران مامور گشته است.
تا همین چندی پیش یکی از بزرگترین مشکلات سپاه قدس در راه دفاع از مظلومیت ملت های فلسطین ، عراق ، افغانستان و .... کمبود فرماندهان دزد ، دلال و قاچاقچی بود که خدا را شکر با درایت سردار عالی مقام دنیای اسلام قاسم سلیمانی این مشکل نیز برطرف شد.
آوردن مجید علوی قائم مقام سابق وزیر اطلاعات به سپاه قدس توسط شخص سردار سلیمانی به بهانه استفاده عملیاتی از برخی پرسنل وزارت اطلاعات در تعدادی از ماموریت های برون مرزی سپاه قدس نشان داد که این سردار دلاور خامنه ای چقدر متواضع و حرف گوش کن است.
دوستان عزیز و همرزمانم
همانگونه که نامه اول برایتان نوشتم زمان سکوت به سر رسیده و حالا این من و تو هستیم که باید ثابت کنیم هنوز خیبری هستیم.در نامه قبل برایت نوشتم که می خواهم با افشاگری های خویش بساط عیش و نوش کاسه لیسان خامنه ای را بهم زده و رسوایشان کنم.البته نمی توان منکر قدرت لابی حجت القدرت میر حجازی در بیت خامنه ای نیز شد چون به هر حال یک پای ثابت تصمیم گیری های مهم حکومتی مخصوصا آنجا که پای بیضه اسلام در میان است شخص حجازی و شبکه اطلاعاتی- تجاری ایشان با کد عملیاتی "مدرسه حقانی" است.
مجید علوی هم که از دیر باز یار غار و شریک تجاری حجازی بوده است.در این نامه فقط می خواهم بخشی از سوابق مجید علوی که این روزها خوش نشین ساختمان نیاوران سپاه قدس شده است را برایتان بازگویی نمایم.
اینکه چرا مجید علوی به سپاه قدس آورده شده ، رابطه اش با احمدی نژاد و انتخابات مجلس آتی چیست و چه نقشی با دکان و دستگاه تجاری حجازی و فلاحیان و پورمحمدی دارد را به بعد واگذار می کنم.آ
نطوری که برخی دوستان قدیم وزارتی که قبل از بگیر و به بندهای بعد از انتخابات ریاست جمهوری از مدیران ارشد وزارت اطلاعات بوده اند می گویند ،مجید علوی در زمانی که مدیر کل کشورهای عربی معاونت اطلاعات خارجی وزارت اطلاعات بوده با گرفتن چراغ سبز از پورمحمدی معاونت وقت اطلاعات خارجی به دکتر رمضان فشار می آورند که حدود هفت میلیون دلار از بودجه سازمان جهاد اسلامی فلسطین که بصورت ماهانه توسط وزارت اطلاعات به این سازمان پرداخت می شده را برداشت و با این پول یک کسب و کار حسابی راه بیندازند تا با این کار در یک دوره زمانی چند ساله هم اصل پول و هم سود حاصل از آن را به دکتر رمضان برگردانند.
دکتر رمضان بیچاره هم که چاره ای نداشته و می دانسته که هر گونه مخالفت او با این پیشنهاد می تواند باعث سنگ اندازی مجید علوی در دریافت بودجه ماهانه سازمان جهاد اسلامی فلسطین در وزارت اطلاعات و شورایعالی امنیت ملی شود این پیشنهاد را می پذیرد.
بعد از موافقت های اولیه شکل کار اینجور می شود که هر ماه از بودجه چهار میلیون دلاری سازمان جهاد اسلامی مبلغ پانصد هزار دلار برداشت و به حساب یک شرکت ثبت شده در جزیره کیش که زیر نام برادر مجید علوی بوده واریز نمایند.
شرکت ثبت شده در جزیره کیش با خرید تعداد زیادی واحد تجاری و پاساژ شروع به کار تجاری می کند ، حدس بزنید پول سازمان فلسطینی جهاد اسلامی که قرار بوده بمب و موشک شده و بر سر اسراییلی ها بریزد چه شد؟
این پول با درایت مجید علوی و برادرش تبدیل شد به ماتیک و شرت و کرست و از دبی به جزیزه کیش و از آنجا وارد تهران و سایر شهرها شد.
البته مملکت گل و بلبل ما به شرت و کرست نیز نیاز دارد ولی نکته جالب و خنده دار این کیس آنجا است که آقایان با همه درایت های اقتصادی و استفاده از لنج های اداره اطلاعات بوشهر و قاچاق گسترده این نوع کالاها و به خصوص لوازم آرایشی که در آن زمان نرخ سود بازرگانی اش هفتصد درصد بود و البته ندادن سود گمرکی و استفاده از رانت های وزارت اطلاعات در مرزهای دریایی و هوایی و همینطور استفاده از برخی اسکله های اختصاصی ادارات اطلاعات و سپاه پاسداران ، باز این شرکت به دلیل لفت و لیس ها و دله دزدی ها و سوء مدیریت مجید علوی و برادرش ضرر داد و ورشکست شد و یا حداقل برای مالیدن شیره بر سر دکتر رمضان با تبانی پورمحمدی و فلاحیان و میر حجازی اینطور نشان دادند که ورشکست شده است.
آنطور که شنیدم با وزیر اطلاعات شدن یونسی در زمان ریاست جمهوری خاتمی و پس از ماجراهای قتل های زنجیره ای و آشکار شدن رد پای پورمحمدی و شخص حجازی در کیس قتل های زنجیره ای ، دکتر رمضان که روابط شخصی خوبی با خاتمی داشته جرات پیدا می کند و در یک ملاقات خصوصی با خاتمی پرده از این کلاه برداری برمی دارد و از خاتمی می خواهد که به این کیس نیز رسیدگی کند.
پس از شکایت دکتر رمضان مجید علوی از سوی یونسی به دادگاه اداری وزارت اطلاعات فرستاده می شود.نکته جالب اینجا است که دادگاه اداری وزارت اطلاعات به ریاست آقایی به نام شفیعی که شنیده ام آدم سالمی بوده زیر فشار شدید دفتر رهبری و شخص آقای حجازی تنها توانست مجید علوی را مجبور کند که با فروش املاک تجاری جزیره کیش و ساختمان اداری که در تهران به نام مجید علوی و برادرش بود حداقل اصل پول دکتر رمضان را پس بدهند که مجید علوی با هزاران دوز و کلک حتی همین کار را نیز نکرده و با بهانه های مختلف از جمله راکد بودن بازار ملک آنقدر دفع الوقت می کند تا احمدی نژاد رییس جمهور شود.
با رییس جمهور شدن احمدی نژاد و بال و پر گرفتن مجدد دفتر عظمای ولایت ، مجید علوی با آن همه سابقه درخشان دزدی و کلاهبرداری و محکومیت رسمی از سوی دادگاه اداری وزارت اطلاعات به واسطه روابط تجاری و سرپوش گذاشتن بر افتضاحات مالی گذشته به توصیه دفتر رهبری یک شبه معاون اطلاعات خارجی شد و پس از درگیری محسنی با احمدی نژاد و اخراج محسنی توسط احمدی نژاد ارتقاء مقام پیدا کرد و قائم مقام وزارت اطلاعات شد.
خنده مطلب اینجا است که وقتی وزارت اطلاعات بی وزیر بود و مجید علوی قائم مقام این وزارتخانه بود برای بستن دهان دکتر رمضان دستور داد که مابقی طلب دکتر رمضان که در حدود یک ونیم میلیون دلار بود را از محل بودجه عملیاتی وزارت اطلاعات به او پرداخت نمایند.مجید علوی با این دستور اداری توانست املاک بجا مانده از کیس دکتر رمضان را به جیب بزند، حال خودتان محاسبه کنید تفاوت قیمت فعلی املاک تجاری در کیش و تهران با قیمت آن سال ها.
در هر صورت این روزها مجید علوی میهمان ناخوانده ما در سپاه قدس است. مجید علوی با آنکه ردیف بودجه تصویب شده ای در نیروی قدس سپاه ندارد در خرج کردن بودجه زیاده روی می کند و افراد مورد نظرش که تعداد آنها بالغ بر دهها نفر می شوند و هنوز مراحل گزینشی آنها طی نشده و مجوزهای لازم برای استخدام آنها صادر نشده است را با پیشنهاد حقوق های بالا به استخدام درآورده است.او همچنان به هیچ عهدی پاسخگو نیست و مستمرا بودجه را به باد داده و هر روز تقاضای پول بیشتری می کند.
دوستان گرامی و عزیز اگر عمری بود و توسط تشکیلات حفاظت و اطلاعات دستگیر نشدم در نامه های بعدی برایتان خواهم نوشت که مجید علوی در سپاه قدس مشغول به چه کارهایی است و چرا اساسا سردار پر فتوح اسلام حاج قاسم سلیمانی تن به این ذلت داده که مجید علوی را به نیروی قدس بیاورد.برایم دعا کنید.
سردار تنها

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire